Reabilitarea infrastructurii feroviare publice în portul Constanța

Detalii proiect

Client: Regionala CFR Constanța
Durată: iunie 2022 – martie 2025

Descrierea proiectului

Din iunie 2022 și până în prezent, au fost efectuate lucrări ample de întreținere a infrastructurii feroviare din portul Constanța, cu scopul de a îmbunătăți eficiența.

Înlocuirea traverselor: 28 de schimbătoare au primit traverse noi din lemn.

Întreținerea căii ferate: Reabilitarea a peste 70 km de cale ferată cu materiale complet noi.

Instalarea de schimbătoare: Instalarea a peste 150 de schimbătoare noi de tip 90 cu raze de 300 și 190 de metri.

Refacţie completă suprastructură cu materiale integral noi: 53,557 km cale (5200 tone şină; 331 buc JIL-uri; 70000 traverse din beton; 161000 tone piatră spartă)

Refacţie completă aparate de cale cu aparate noi montate pe traverse din beton: 224 schimbatoare echivalate.

Lucrări principale

  • Înlocuirea traverselor
  • Întreținerea căii ferate
  • Instalarea de schimbătoare

Mai multe proiecte

Refacție totală linia 116 Livezeni – Simeria – Interval Merișor – Crivadia fir 1 km 61+300 / 57+185 și Stația Merișor liniile III directă fir 1 și II directă fir 2 km 62+150 / 61+300

Client: Regionala CFR TimisoaraDurată: 18 luni Refacţie cale: 5,395 km (539 tone şină; 5411 traverse beton, 3792 traverse lemn; 110 traverse speciale poduri; 11960 tone piatră spartă; 18 buc JIL-uri) Lucrări SCB Lucrări LC + PICV
Citește mai mult

Construirea racordului de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă

Client: Arcada Company S.A.Durată: 2020 – 2021 În anul 2020, a fost realizată prima etapă de modernizare a liniei de cale ferată dintre București Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă pentru a crea o legătură directă cu Terminalul T1. Lucrările au cuprins construcția de terasamente, consolidarea terenului și reînnoirea suprastructurii căii ferate. Lucrări la substrat și terasamante: MacRes structuri de armare a solului și de instalare de plăci verticale de beton pentru a îmbunătăți capacitatea portantă a substratului (9.600 m3), umplerea cu material coeziv (56.000 m3) și instalarea de pereți despărțitori geotextili (13.000 m2) și geo-grilaje biaxiale pentru a îmbunătăți stabilitatea (13.000 m2). Suprastructură feroviară: Suprastructură feroviară Tip 60 (3.200 m), inclusiv prindere elastică și traverse noi din beton. Schimbătoare și șine: Instalarea a 5 noi macazuri și intersecții pentru optimizarea traseului. Macazuri și șine Lucrări de pardoseli și izolație Suprastructură feroviară
Citește mai mult