Construirea racordului de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă

Detalii proiect

Client: Arcada Company S.A.
Durată: 2020 – 2021

Descrierea proiectului

În anul 2020, a fost realizată prima etapă de modernizare a liniei de cale ferată dintre București Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă pentru a crea o legătură directă cu Terminalul T1. Lucrările au cuprins construcția de terasamente, consolidarea terenului și reînnoirea suprastructurii căii ferate.

Lucrări la substrat și terasamante: MacRes structuri de armare a solului și de instalare de plăci verticale de beton pentru a îmbunătăți capacitatea portantă a substratului (9.600 m3), umplerea cu material coeziv (56.000 m3) și instalarea de pereți despărțitori geotextili (13.000 m2) și geo-grilaje biaxiale pentru a îmbunătăți stabilitatea (13.000 m2).

Suprastructură feroviară: Suprastructură feroviară Tip 60 (3.200 m), inclusiv prindere elastică și traverse noi din beton.

Schimbătoare și șine: Instalarea a 5 noi macazuri și intersecții pentru optimizarea traseului.

Lucrări principale

  • Macazuri și șine
  • Lucrări de pardoseli și izolație
  • Suprastructură feroviară

Mai multe proiecte

Reabilitarea infrastructurii feroviare publice în portul Constanța

Client: Regionala CFR ConstanțaDurată: Din iunie 2022 Din iunie 2022 și până în prezent, au fost efectuate lucrări ample de întreținere a infrastructurii feroviare din portul Constanța, cu scopul de a îmbunătăți eficiența. Înlocuirea traverselor: 28 de schimbătoare au primit traverse noi din lemn. Întreținerea căii ferate: Reabilitarea a peste 70 km de cale ferată cu materiale complet noi. Instalarea de schimbătoare: Instalarea a peste 150 de schimbătoare noi de tip 90 cu raze de 300 și 190 de metri. Înlocuirea traverselor Întreținerea căii ferate Instalarea de schimbătoare
Citește mai mult

Lucrări de construcție a liniei de contact pentru modernizarea liniei de cale ferată frontieră – Curtici – Simeria

Client: Siemens Mobility S.R.L.Durată: 2017 – 2024 Reabilitarea liniei de cale ferată frontieră – Curtici – Simeria face parte din Coridorul IV paneuropean de transport și permite viteze de tren de până la 160 km/h. Acest proiect include măsuri tehnice importante pentru îmbunătățirea infrastructurii. Protecție electrică: Efectuarea de lucrări pentru protecția electrică a instalațiilor de-a lungul și lângă calea ferată. Linii de contact: Instalarea a 45,65 km de linii de contact pe linia principală și a 6,67 km pe liniile secundare. Stâlpi și ancorări: Numai în anul 2022, au fost instalați 900 de stâlpi și de ancorări. Construcția liniilor de contact Stâlpi și ancoraje Protecție electrică
Citește mai mult