Lucrări de construcție a liniei de contact pentru modernizarea liniei de cale ferată frontieră – Curtici – Simeria

Detalii proiect

Client: Siemens Mobility S.R.L.
Durată: 2017 – 2024

Descrierea proiectului

Reabilitarea liniei de cale ferată frontieră – Curtici – Simeria face parte din Coridorul IV paneuropean de transport și permite viteze de tren de până la 160 km/h. Acest proiect include măsuri tehnice importante pentru îmbunătățirea infrastructurii.

Protecție electrică: Efectuarea de lucrări pentru protecția electrică a instalațiilor de-a lungul și lângă calea ferată.

Linii de contact: Instalarea a 45,65 km de linii de contact pe linia principală și a 6,67 km pe liniile secundare.

Stâlpi și ancorări: Numai în anul 2022, au fost instalați 900 de stâlpi și de ancorări.

Lucrări principale

  • Construcția liniilor de contact
  • Stâlpi și ancoraje
  • Protecție electrică

Mai multe proiecte

Construirea racordului de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă

Client: Arcada Company S.A.Durată: 2020 – 2021 În anul 2020, a fost realizată prima etapă de modernizare a liniei de cale ferată dintre București Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă pentru a crea o legătură directă cu Terminalul T1. Lucrările au cuprins construcția de terasamente, consolidarea terenului și reînnoirea suprastructurii căii ferate. Lucrări la substrat și terasamante: MacRes structuri de armare a solului și de instalare de plăci verticale de beton pentru a îmbunătăți capacitatea portantă a substratului (9.600 m3), umplerea cu material coeziv (56.000 m3) și instalarea de pereți despărțitori geotextili (13.000 m2) și geo-grilaje biaxiale pentru a îmbunătăți stabilitatea (13.000 m2). Suprastructură feroviară: Suprastructură feroviară Tip 60 (3.200 m), inclusiv prindere elastică și traverse noi din beton. Schimbătoare și șine: Instalarea a 5 noi macazuri și intersecții pentru optimizarea traseului. Macazuri și șine Lucrări de pardoseli și izolație Suprastructură feroviară
Citește mai mult

Reabilitarea infrastructurii feroviare la rafinăria Petrobrazi pentru OMV Petrom SA

Client: OMV Petrom SADurată: 09 / 2010 – 09 / 2012 În perioada septembrie 2010 – septembrie 2012, Wiebe România și Porr Construct au derulat un amplu proiect de reabilitare a infrastructurii feroviare a rafinăriei Petrobrazi, pentru a crește și moderniza eficiența transportului feroviar. Prezentare generală: Proiectul a inclus lucrări ample de terasament (121.000 m3), instalarea de geotextile (136.000 m2) și lucrări de demolare (5.000 m3) a vechilor structuri. Infrastructură feroviară: Pe lângă montarea a 27 km de șine, traverse și balast, au fost instalate 49 de schimbătoare de cale ferată și o trecere la nivel combinată cu 4 traverse de trecere dublă. Lucrări suplimentare: Suplimentar, au fost instalate 6,5 km de conducte de drenaj, dar au fost efectuate și lucrări ample de sudare aluminotermică, de buraj, de profilare și de stabilizare. Lucrări de terasament și demolare Infrastructură feroviară Pozare de conducte Sudură Lucrări de buraj, profilare și stabilizare
Citește mai mult